Ο Αγοραστής σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.2251/1994, όπως ισχύει σήμερα, μπορεί να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από τη σύμβαση πώλησης του Προϊόντος/Υπηρεσίας εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά της Προσφοράς μέσω της Ιστοσελίδας. Μετά την πάροδο της ανωτέρω προθεσμίας, ο Αγοραστής δεν δικαιούται να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, αιτιολογημένα ή μη, και η Εταιρία δεν έχει πλέον καμία συναφή υποχρέωση απέναντι στον Αγοραστή. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης ο Αγοραστής θα πρέπει να επικοινωνήσει με τη Regroup-shop.gr, αποστέλλοντας ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) στην ηλεκτρονική διεύθυνση support@regroup.gr, ζητώντας με σαφή τρόπο την ακύρωση της παραγγελίας του.
Παραλαβή από το regroup shop
Κατά την παραλαβή από το κατάστημα ο πελάτης υποχρεούται, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους ή να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα. Η reGroup υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο.
Επιστροφές reGroup προϊόντων:
Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της regroup εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής εφόσον ο πελάτης έχει ενημερώσει με γραπτό email στο support@regroup.gr την εταιρεία μας:
Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την reGroup.
Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους συσκευασία – κατάσταση, όπως παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται.
Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του . Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της reGroup θα πραγματοποιείται μέσω της ACS courier, ή με παράδοση στο regroup shop.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση, ή πίστωση του ποσού στο regroup λογαριασμό σας για επόμενη αγορά, ή ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα τρία προηγούμενα, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την reGroup.
Σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται ή στην κάρτα που χρεώθηκε ή σε τραπεζικό λογαριασμό με επιμέλεια της reGroup.
Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά ή αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων του θα γίνει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο ίδιος με email στην regroup ή το ποσό που κατέβαλε θα πιστωθεί για επόμενη αγορά στο regroup λογαριασμό του. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η reGroup έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν πίσω στον πελάτη χωρίς καμία δική της επιβάρυνση, καθώς και να μην προχωρήσει σε καμία ακύρωση αγοράς και επιστροφή χρημάτων.
Σε περίπτωση που παρέλθουν οι 14 ημερολογιακές ημέρες και το προϊόν έχει κάποιο θέμα μπορεί ο πελάτης να επιστρέψει το προϊόν στην reGroup (εφόσον έχει ενημερώσει με γραπτό email στο support@regroup.gr) με δική του χρέωση και εφόσον διαπιστωθεί ότι το προϊόν φέρει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα θα του επιστραφεί το ποσό των μεταφορικών. Σε διαφορετική περίπτωση η regroup θα επιστρέψει το προϊόν πίσω στον αγοραστή χωρίς δική της επιβάρυνση.
Δικαίωμα υπαναχώρησης
Από την αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών, ή από την παράδοση , ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται ηλεκτρονικά με email στο support@regroup.gr .
Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος
Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:
ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση σε
Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας (αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές – κοπτικές – κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες ,θερμόμετρα κ.λπ.), τα είδη υπόδησης (εσώρουχα, κάλτσες κ.λπ.), τα αξεσουάρ (π.χ. σκουλαρίκια κ.λπ.) και τα είδη φροντίδας κατοικίδιων (κοπτικές – κουρευτικές μηχανές, βούρτσες κ.λπ).
Αναφορικά με την προώθηση, διάθεση και αγορά των Προϊόντων/Υπηρεσιών από απόσταση εφαρμόζονται για τον εκάστοτε Προμηθευτή και Αγοραστή οι διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας περί Προστασίας του Καταναλωτή (Ν.2251/1994, ΠΔ 131/2003 κλπ. όπως ισχύουν).
σημ. Για ακυρώσεις μετά την πάροδο των 14 ημερολογιακών ημερών, καθώς και να έχεις στη συσκευασία τη Δήλωση Υπαναχώρησης Προϊόντων Πωληθέντων από Απόσταση (Βρες το έντυπο εδώ). επικοινωνηστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Regroup-shop.gr
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Regroup-shop.gr :
Λεωφόρος Μεσογείων 401, Αγία Παρασκευή, Αττική 153 43, Ελλάδα
τηλ.: 210 6003789
email: support@regroup.gr
Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 - 18:00